YAZILARIMIN BAŞLIĞINA TIKLAYIP YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN

13 Haziran 2013 Perşembe

Kısa Sürede Hızlı Kilo Verme

       Hızlı kilo vermek kilo problemi olan herkesin en büyük isteğidir.Ama bir çoğu şu sözü duyup karamsarlığa girmiştir.''Bu kiloları kısa süredemi aldınki kısa sürede kilo vermek istiyorsun.''Ben bu söze katılmıyorum.Neden katılmadığımı açıklamak istiyorum.
       Bir örnek vererek açıklamaya başlayayım;Bir insanın 20 km'lik bir mesafeyi yürüyerek, dinlenerek katettiğini düşünelim.Bu yolu 6-7 saatte gittiğini düşünelim.Bu aldığımız kiloların zamanıdır.Aynı yolu tekrar geri döneceği zaman bu sefer aynı mesafeyi koşarak ve dinlenmeden ama yorulduğunda koşmadan biraz hızlı adımlarla yürüdüğünü sonra tekrar hızlandığını,yorulduğunda dinlenebilmek için koşmadan sadece hızlı yürüdüğünü ama biraz sonra tekrar koşmaya başladığını düşünün ilk başta 6-7 saatte gittiği yolu bu sefer tempolu ve düzenli koştuğu için 1 saatte yada 1 saatten daha az bir zamanda gittiğini göreceksiniz.Kiloları belki uzun bir zaman birikiminde almış olabiliriz ama yine aynı sürede vermek zorunda değiliz,planlı,düzenli ve disiplinli bir proğramla bu kiloları elbette hızlı bir şekilde veririz.Yapmamız gereken;


KARAR VERME......HEDEF KOYMA........İLK ADIMI ATMA......VAZGEÇMEME......SONUÇ

      Karar verdiniz,hedef belirlediniz,ilk adımıda attınız ama bir hafta sonra tartıldınız hiç yada gram düzeyinde verdiğinizi gördünüz..hayal kırıklığı ve ardından ''ne yaparsam yapayım olmayacak ''düşüncesine kapılmaya başladınız.
      PEKİ BEDEN ÖLÇÜLERİNİZİ ÖLÇTÜNÜZ MÜ? Ölçtüğünüzü sanmıyorum.Ölçmüş olsaydınız zayıflamaya başladığınızı bel,basen ve karın kısmından görecektiniz.Ama ölçmediğiniz için sadece basküle takıldığınız için vazgeçtiniz ve malesef kilolarda sizle beraber kaldı.
      3 yıl kadar önce besin takviyesi adı verilen bir ürünü kullanmaya başlamıştım(ismini reklam yada yönlendirme olmaması için vermek istemiyorum)Ürünü kullanmaya başladıktan 3 gün sonunda 3 kg verdiğimi gördüm.Ama asıl değişiklik başlamadan önce aldığım beden ölçüleirnde oldu. Bu bana moral verdi,tamam dedim doğru yoldayım bu yolda devam edeceğim.Kullandığım ürünlerin en büyük özelliği bana sadece tokluk hissi vermesi değil ynı zamanda zindeliğimi arttırıyordu.1 ay dolduğunda 11 kg vermiştim ve giyemediğim kıyafetleri denemeye başlamıştım.Bu çok hoşuma gitmişti.Besin takviyeleri ile beraber günde 2,5 litrede su içiyordum.Su aynı zamanda antioksidandır yani vücuttaki toksinleri dışarı atar.Ürünlerle beraber kısa ama düzenli yürüyüşlerde yaptım.
      Şuan daha mutluyum..:)
     Kısa sürede kilo verilebileceğine inanıyorum..!

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kardeş blog