YAZILARIMIN BAŞLIĞINA TIKLAYIP YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN

15 Haziran 2013 Cumartesi

Spor,Egzersiz ve Sağlıklı Yaşam

      Başlıktanda anlaşıldiği gibi spor ve egzersiz sağlıklı yaşamın vazgeçilmezleridir.Ama bizler ne düzenli spor yapıyoruz ne de düzenli egzersiz hareketleri yapıyoruz.Çalıştığımız iş yorucu ise ''Ben zaten akşama kadar çok yoruluyorum sporda yapıyorum egzersizde yapıyorum sayılır''diye düşünenimizde çoktur.Halbu ki yorulmak demek spor yapıyoruz anlamına hiç gelmez.Spor yada egzersiz yaparken yorulabiliriz ama her yorulmakta spor yada egzersiz sayılmaz.Ayakta uzun süre durarak vücudun yorulması demek spor yada egzersiz yaptık anlamına gelmez.Yorulan ayaklarımız ve bacaklarımızdır.
      Hergün düzenli olarak ezersiz hareketleri ve yine düzenli spor bizi daha sağlıklı yapacaktır. KİŞİSEL GELİŞİM sayfamda yayınladığım'' hafızayı geliştirme yolları''yazımda da spordan bahsettim. Düzenli yapılan spor ve egzersiz hareketlerinin hafıza gelişiminede faydası vardır.
       Özellikle masabaşı iş olarak isimlendirdiğimiz işlerde çalışan kişilerin spor ve egzersize daha fazla önem vermesi gerekmektedir. Bu kişilerde eğer beslenme bozukluğuda varsa bir süre sonra kilo alma ve kalp krizi riski de ortaya çıkmaktadır.Her gün mutlaka azda olsa düzenli egzersiz ve düzenli planlı spor yapmalıyız.SAĞLIKLI GÜNLER..dileklerimle...

                                                                                                            Murat TÜRKAN
                                                                                                                 Blog Yazarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kardeş blog